Filippinene: Dipolog City Boulevard

Categories Travels

Jeg synes at utsikten på havet fra Dipolog City Boulevard er rett og slett nydelig. Det er en av de tingene jeg savner fra Filippinene.

De gangene utsikten var virkelig nydelig fikk ikke jeg tatt ordentlig bilder. Det er fordi vi satt ofte inne i bilen som var i bevegelse. Så det var litt synd.

De to siste bildene ble tatt mens bilen var i bevegelse. Ellers ble alle de andre bildene tatt mens vi bare gikk langs boulevarden. Alle bildene er forresten tatt med mobiltelefonen.

Er ikke utsikten nydelig?

I think that the view of the ocean from Dipolog City Boulevard is spectacular. This is one of the few things I miss from the Philippines.

Those times where the view was amazingly beautiful, I was not able to take proper pictures. The reason is because we were sitting in a moving car, so it was unfortunate.

The last two pictures were taken while I was inside the car. The other pictures however were taken while we were hanging around the boulevard.

All the pictures were taken using my phone, so apologies for the quality.

Isn’t the view so nice?

 

14 kommentarer

14 thoughts on “Filippinene: Dipolog City Boulevard

  1. Henriette Celin: Jeg elsker soloppganger og solnedganger også, har en ganske så fint bilde og evt video av det som jeg skal poste om ikke så lenge 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *