Filippinene: Dipolog Chlisy Resto-Café

Categories Food

Jeg skulle egentlig møte en gammel vennine på denne kafeén, men hun dukket aldri opp. Da hun sendte meg meldning om at hun ikke kommer, hadde jeg allerede sittet i kafeén i 15 minutter. Så det som var rasjonellt å gjøre var å bestille mat, mtp at det var lunsj.

Jeg bestillte en pink lemonade og en WIGGY Beef Salpicao, hvis jeg ikke tar feil. Pink lemonade var ganske søt, jeg liker ikke så søte ting, så det falt ikke akuratt i smaken. Beef salpicao var ganske god synes jeg, kunne kanskje hatt litt mer grønnsaker :P. Det var heller ikke så dyrt å spise der og kaféen var ganske koselig. Så veldig fresht ut 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

3 kommentarer

3 thoughts on “Filippinene: Dipolog Chlisy Resto-Café

  1. For en søt café!
    der skulle jeg gjerne vært selv, hihi.
    Syntes den pink lemonade´en så veldig god ut jeg. Men så liker jeg godt søte smaker også ;3
    godt maten falt i smak hvertfall, selv om det var kjedelig at hun venninnen din ikke dukket opp :-/

  2. Henriette Celin: Jeg synes også at den er ganske søt café, det var en ganske koselig atmosfære der 🙂

    Den var god, men var bare for søtt for meg 😛 jeg forventet at den skulle være sur 😛

    Maten var ganske god, og ganske billig vil jeg si. Det var litt kjipt mtp at det var siste dagen min der, men vi får heller ta igjen den dagen jeg drar tilbake dit 🙂

    <33

  3. SV: Så herlig!
    Aha, ja for søtt er jo kanskje ikke så godt heller…
    veldig greit med god og billig mat i hvertfall 😀
    ja, huff. Du får heller gjøre det <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *