Instagram hacked??

Categories Blogg

I dag fikk jeg en epost der det står at eposten til min Instagram er blitt forandret.  Først trodde jeg at det var bare tull eller spam. For sikkerhetsskyld gikk jeg inn på Instagram appen,  også plutselig var jeg logget ut! Prøvde å logge meg inn,  men så står det passord var feil! Jeg fikk litt panikk,  tenk om de har gjort noe med min Instagram??

Jeg fikk heldigvis tilgang til min Instagram igjen ved å bruke linken som jeg fikk på epost. Ble bedt om å bytte passord,  verifisere tlf nr og epost.

I ettertid har jeg tenkt at kanskje det var instagram sin måte å tvinge meg til å verifisere informasjonene mine samt bytte passord. For da jeg logget inn Instagram var jo alt som normalt.

Allikevel vil jeg si at den følelsen at noen har hacket din konto  er svært ubehagelig!

6 kommentarer

6 thoughts on “Instagram hacked??

  1. Tviler på at det er Instagram teamet som gjorde det, for jeg selv ventet veeeldig lenge med å verifisere e-posten min før jeg gjorde det, og jeg fikk ikke noe sånn fra de. Er det sant så du sier, så må jeg si det er ganske uprofesjonelt. Skjønner godt at du fikk panikk, og braa du fikk fikset det før hackeren eventuelt fikk gjort noe! 😀

  2. Marielle Kristine Eliassen: Tviler på det og, men det var bare en liten ettertanke 😛 Føltes bare ut som det der og da. Veldig glad for at jeg fikk ordnet det med en gang, hadde vært krise om jeg ikke fikk det

  3. Mamma Cass: Det var faktisk veldig bra at jeg fikk gjort det. heldigvis hadde jeg pause ellers ville det tatt lengre tid før jeg oppdaget det <33

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *