Exams

Categories School

Det har ikke gått en måned siden skolen begynte og jeg jobber allerede med eksamen. Dette semesteret er litt rar synes jeg siden det er delt inn i to bolker. Første bolken min har jeg Business Communication, og jeg har tre eksamener i den: en muntlig, en skriftlig og en gruppeoppgave.

Vi har en gruppeoppgave som vi skal levere i begynnelsen av mars og det er det jeg jobber med nå. Vi får den tredelt, det vil si at vi ikke får hele oppgaven samtidig. Vi fikk den første oppgaven forrige tirsdag der fristen for å levere for å få tilbakemelding er nå på torsdag. Jeg og gruppen min er enda ikke ferdig med oppgaven, så vi skal jobbe med den i morgen. Målet vårt er å levere den i morgen for vi vil gjerne få tilbakemelding.

Vi får heldigvis noen dagers pause før vi får neste runde med oppgaver neste uke 😛

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Exams

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *