Japan innkjøp del 2

Categories Blogg

Her er del to av min Japan innkjøp. Jeg har blant annet kjøpt øredobber, klistremerker, godteri, neglelakk, sokker, penn, klær og masse annet dill dall.

Det er fortsatt en del ting som jeg ikke har brukt. blant de jeg har brukt er sleeping pack og neglelakkfjerner fra Etude House. Jeg har brukt Heat-tech klærne, jeg elsker de klærne fra Uniqlo. Fikk også tatt i bruk noen av frixion pennene og USB kablene.

Pikachu godteriet var forresten ikke så god. Den var rar i smaken. Jeg prøvde meg på de kombinasjonene som det sto i pakken, men jeg fikk ikke de smakene man skulle egentlig få fra kombinasjonene.

Det siste bildet forresten så er de sokkene fra en fukubukuroDet er en ”surprise” bag på en måte. Du kjøper den for en viss pris, mye billigere enn hva tingene inni koster til sammen. Sammen med den fikk jeg en gavekort 😀 Jeg kjøpte pakken fra en sokkebutikk, så jeg visste at det var sokker inni bare hva som ikke er inni den. Jeg spurte på forhand om det er one size. 


11 kommentarer

11 thoughts on “Japan innkjøp del 2

  1. Så sykt masse kult! Den totoro-nøkkelringen da 😀 Håper du har en fin dag! Feel free til å ta en titt på bloggen min og følge den 🙂

  2. Snippen: Tusen takk 😀 Tørr ikke å bruke totoro-nøkkelringen, siden den er så fin og søt 😀 Jeg har hatt en super dag, håper du har hatt en fin dag du også 🙂 Ha en fortsatt fin kveld <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *