Japan innkjøp: Star Wars

Categories Blogg

Da jeg var i Japan var det Star Wars over alt! Når jeg sier over alt så er jeg helt seriøs. De har Star Wars brus, godteri, tyggis, utstillinger osv. Jeg har vært i tre steder der en etasje er bare Star Wars.

Jeg klarte ikke å la vær å kjøpe. De jeg trener med er Star Wars fan, så noen av tingene nedenfor er for dem 🙂 Jeg har også kjøpt inn en kopp, en tskjorte og en Darth Vader lader som ikke er avbildet, og de er gitt bort. Har også en BB-8 nøkkeldeksel som er godt brukt nå 😛

Her er i hvertfall en liten oversikt over hva jeg har kjøpt inn.

  • refleks
  • eggformer
  • luggagetag
  • nøkkelring
  • sjokolader
  • instax film
  • memoblokk
  • klistremerker
  • eyeliner



OLYMPUS DIGITAL CAMERA

5 kommentarer

5 thoughts on “Japan innkjøp: Star Wars

  1. Henriette Celin: Ja! ble sjokkert over hvor stor Star Wars fans de er der 😀
    Takk <33
    håper du har hatt en fin helg og ønsker deg en fin kveld <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *