Michael Fassbender!

Categories Blogg

For å være helt ærlig så er jeg forstatt i ekstase! Jeg så Michael Fassbender her om dagen, ikke bare en gang, men to ganger.

Første gangen var han i samme rom som meg liksom! Vi var i samme rom i kanskje 3 minutter. Det var veldig fristende å spørre om å få tatt bilde sammen med han, men jeg hadde desverre ikke lov.

Andre gangen jeg så han var han inne i en kafé, men det var visst stengt og som første gangen var det ikke lov.

Det er litt trist at jeg ikke fikk tatt bilde med han, men som de sa så kan jeg ta vare på minnen av at jeg så han. XD Han er forresten så kjekk! Jeg håper jeg får sett han igjen, og denne gangen skal jeg spørre om å få tatt et bilde sammen.

Jeg kommer  fortsatt ikke over hendelsen!

 

http://michael-fassbender-online.net/wp-content/themes/awake/lib/scripts/timthumb/thumb.php?src=http://michael-fassbender-online.net/wp-content/uploads/2015/08/MF-Tux.jpg&w=980&h=420&zc=1&q=100

(trykk på bilde for kilden/click on picture for the source)

To be honest I’m still in awe! I saw Michael Fassbender a few days ago, not just once but twice!

We were in the same room the first time for about 3 minutes. It was very tempting to ask him for a picture, but unfortunately I could not.

The second time I saw him, he was inside a café. I reckon it was closed, so just like the first time I could not ask for a picture as well.

 

I am kinda sad that I did not get to take a picture of him, but like they said I could cherish my memory of him instead. I still hope I could see him again. If ever I do, I would ask for a picture 😛 He is by the way so handsome and I still can’t get over the fact that I saw him!

2 kommentarer

2 thoughts on “Michael Fassbender!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *