Lang dag

Categories Film

Hei sann,

I dag eller i går blir det vel det, så var jeg statist. Det er første gangen jeg har vært statist og både likte det og ikke likte det. Grunnen til jeg ikke likte det var all den ventingen. Jeg ventet i 8 timer før jeg fikk en scene, men det går fint.

Det jeg likte derimot var all maten vi fikk. Neida, det jeg likte var at jeg ble kjent med andre mennesker og at man fikk som sagt erfaring. Jeg er også glad fordi jeg fikk sett hovedskuespilleren! Litt trist at jeg ikke fikk tatt bilde av han, det var forbudt å gjøre det.

Nå skal jeg legge meg siden jeg føler meg uvell! Det er nå jeg er syk og det er nok på grunn av kulden.

Så god natt <3

5 kommentarer

5 thoughts on “Lang dag

  1. Henriette Celin: Ja det var kjempegøy! Det ble visst hyret inn for mange statister, men jeg var heldig som fikk være med allikevel
    <33

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *