Japan innkjøp del 1

Categories Beauty

Tenkte å dele opp det jeg har kjøpt fra Japan i flere innlegg. Jeg synes det blir for mye dersom man har det i ett innlegg. Det meste jeg har kjøpt er skjønnhetsprodukter og ting som jeg ikke har sett i Norge.

Som dere ser i et av bildene så har jeg kjøpt Hello Kitty linser, vet ikke om de blir brukt da 😛 Jeg synes de var for søte til å la vær å kjøpe.

Jeg har også gått til innkjøp av ansiktsmasker, der tre av de har design på. Jeg kommer nok til å linke på en panda en av de dagene. Det er to ansiktsmasker som er koreanske, og de kjøpte jeg fra Etude House. Jeg har også en Lululun ansiksmaske som er godt for 365 dager!

Jeg har kjøpt en del mascaraer, eye-liner og falske øyevipper. Jeg har også kjøpt to vippetanger fra Shisheido og Shu Uemura. De to vippetangene, er ikke som vanlige vippetanger siden de er mye mindre.

Jeg har også kjøpt en hodemassaje-dings eller sjampomassasje-dings. Kjøpte også en Hello Kitty ørevoks fjerner. Det eneste grunnen til at jeg kjøpte den var fordi den var søt.

Til slutt har jeg kjøpt fire produkter fra Lush. To toothtabs, en hudkrem og en shampoo eller balsam. I følge broren min så er de to sistnevnte mye større og mye billigere i Japan. Jeg har enda ikke sett Oral Pleasure og Bling i Norge.

Hva synes dere?


I thought I should share with you what I have bought from Japan. I decided to split them into different articles as they are many. Majority of what I bought are beauty products and things not found in Norway.

As you can see from one of the pictures I bought Hello Kitty contact lenses. I do not know if i will ever get to use them at all. They were too cute to ignore them.

I also bought a lot of face masks, where three of them has designs on them. One day I’m gonna look like a panda when I have the panda mask on me. There are two Korean facemasks from Etude house. The Lululun mask is good for 365 days!

As you can see from the pictures I bought a lot of mascaras, some eye liners and false eyelashes. I also bought two Shisheido and two Shu Uemura lash curlers. They are a lot more smaller than their normal counterparts, and they were cheap as well.

I also bought a headmassager or shampoo massager, I don’t really know. I also bought a Hello Kitty earwax remover. I bought it because it was cute.

Last but not the least I bought four Lush products. Two tooth tabs, one shampoo or conditioner and one body lotion. According to my brother the shampoo/conditioner and the body lotion are much bigger and cheaper than their Norwegian counterparts.I have yet to see Oral Pleasure and Bling toothtabs here in Norway.

What do you think of these things?

 

3 kommentarer

3 thoughts on “Japan innkjøp del 1

  1. Så mye stilig og nyttig du kjøpte! ansiktsmasker er herlig da. Og Lush produkter, ah, som sagt tidligere, veldig heldig som var innom der siden det er billigere og mer utvalg ;3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *