TOKYO!

Categories Travels

Da er jeg og broren min i Tokyo. Da vi kom hit var det ca kl 19:45 lørdag 19. desember.  Jeg føler faktisk at jeg har gått glipp av en hel dag.
Vi ankom Japan sånn ca 19:45 japansktid (ca kl 10:45 eller 11:45 norsktid) , men var ikke ute av passkontrollet før en time senere.  Det var en utrolig lang kø,  og broren min begynte å bli ganske utålmodig.
Da vi skulle hente bagasjene så vi at beltet var tom og at bagasjene våres sto på rekke og rad sammen med andre.  Det var en dame som jobbet på flyplassen som var på vei til å hente den, men jeg rakk å si at de var våres.
Vi tok tbane fra Narita flyplass til Ueno stasjon.  Det var nesten en times reise,  men det gikk greit.  Banen kjørte fort,  men når den kjørte side om side med et annet tog så det ut som om vi kjørte utrolig sakte.  Jeg likte banen deres,  for der er det informasjon på japansk,  engelsk og koreansk.
Da vi ankom Ueno stasjon valgte vi  å ta taxi til leiligheten vi skulle bo i. Etter kanskje 10min var vi der hvor vi skulle. 
Ganske kul leilighet faktisk. Etter å ha fått hvilt litt,  valgte vi å gå ut for å utforske området.  Kan skrive om det senere for det var virkelig en interessant opplevelse.
Hvis dere vil følge min Tokyo opplevelse så kan dere følge meg på snapchat: katnaza

3 kommentarer

3 thoughts on “TOKYO!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *