Star Wars: The Force Awakens

Categories Beauty

Jeg har tidligere nevnt at jeg skulle se på Star Wars på onsdag, og det gjorde jeg faktisk. Filmen var veldig bra! Utrolig bra! Jeg fikk så lite søvn i forbindelse med siste innspurt på eksamenslesing og jeg holdt på å sovne under eksamen. Heldigvis fikk jeg også sovet litt hjemme hos typen før vi så på filmen. Jeg trodde at jeg ville sovne under filmen som jeg gjorde i fjor da jeg så på Hobbiten rett etter eksamen. Jeg var så sliten fra eksamenslesing den dagen at jeg sovnet gjennom halvparten av filmen. Jeg gjorde det ikke denne gangen da og det er nok fordi filmen var bra. Har sett at Dagbladet har gitt den terningskast 3 🙁 men som de sier ”smak og behag”. 

Filmen skulle vare i sånn 2 timer og 50 minutter, men det føltes ikke så lenge ut. Det var så interessant og bra at 2 timer og 50 minutter gikk fort. 

BB-8 droid er så søt. Jeg vil ha en sånn droid. Jeg elsker også Rey, hun er badass! Hun er også så utrolig pen.  Jeg må innrømme at jeg ikke har sett på alle Star Wars filmene,  de jeg har sett er fra 1999 og utover. Jeg har derfor ikke sett de aller første filmene, så jeg vet ikke helt den fulle historien.

Jeg kjøpte Storm Troopers 3D briller og Kylo Ren 3D briller for 79kr hver, jeg fikk de for 71 da på grunn av Kinopluss medlemskapet mitt. Typen har Kylo Ren, så fikk ikke tatt bilde av den, den er også kult!

Er ikke Storm Troopers brillene kule?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå reiser jeg forresten til Japan, men først en stopover i Tyrkia! Gleder meg 😀

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *