There’s a first time for everything: Nelly Experience!

Categories Blogg

(Inneholder annonselinker)

Jeg har alltid hatt et problemfritt handel hos Nelly.com. Jeg har stort sett vært fornøyd med servicen og tilbudet de har. Jeg har aldri hatt en dårlig erfaring med de frem til nå. Den 21.november bestillte jeg to kjoler som jeg hadde tenkt å ha på meg på julebord, jul og evt. nyttår. Den 25. november får jeg en leveranseinformasjon mail at varene mine er på vei. Jeg pleier å få en sporingslink, men de sendte kjolene mine som A-pakke og kunne derfor ikke spores. Vanligvis når ting ikke går som planlagt, så kontakter jeg bedriften med en gang. På mailen jeg fikk sto det at dersom jeg ikke har mottatt pakken min innen to uker skulle jeg kontakte de og da valgte jeg å være tålmodig og vente i flere dager til.  Jeg kontaktet de en dag før det var to uker og jeg fikk svar. De var veldig hjelpsomme på kundesenteret 🙂 De skulle få i gang makuleringen av fakturaen min siden jeg ikke har fått noen varer. Jeg skulle faktisk ønsket at de hadde en telefonnummer jeg kunne ha ringt i steden for å sende e-post.

Jeg har ikke turt å bestille noe fra Nelly etter det. Det var jo bare en uke til julebordet og jeg ville ikke risikere å få kjolene etter julebordet. Jeg har også vært innom deres Facebook side og det er også en del som ikke har mottatt varene sine. Jeg synes det var litt trist fordi jeg virkelig likte kjolene. Jeg har allikevel funnet nye kjoler jeg kan bruke til julebordet, jul og nyttår. Jeg har nemlig funnet erstattning fra H&M! Jeg bestillte den svarte kjolen på fredag og fikk den på tirsdag 😀 Den røde kjolen kjøpte jeg i butikk. Jeg ville egentlig ha den i svart, men de var utsolgt for størrelsen min.

Den svarte kjolen fra H&Mer mitt juleborkjole i kveld 😀 K Det er kanskje litt avslørende, men jeg liker den jeg 😀

Har dere forresten hatt noe liknende erfaring fra Nelly.com?

 

Kjolene i øverste rad er fra Nelly.com: Svart kjole her.(Annonselenke) Rød kjole her.(Annonselenke) 

Kjolene i nederste rad er fra H&M: Rød kjole her.Svart kjole her

7 kommentarer

7 thoughts on “There’s a first time for everything: Nelly Experience!

  1. Uff, nei det hørtes ikke ut som en gøy erfaring. Syntes generelt det er skummelt og risky å bestille noe på nett når man skal ha det til en bestemt dato. Hvertfall når det er mulig at det kommer etter de sier det skal komme :-/

  2. Har aldri handlet på nette. Litt skeptisk hehe XD fint du fant andre kjoler du kunne bruke kos deg masse på jule bord ha en kjempe fin desember 🙂

  3. Bergensergenser: nei det var absolutt ikke noe gøy opplevelse. Har vanligvis handlet der problemfritt:) man fikk som regel varene 2-6 dager etter bestillingen, vet ikke hva som skjedde denne gangen

  4. Bergensergenser: hei, beklager sent svar. Det er virkelig veldig rart at det har skjedd. Da vet man i hvertfall til neste gang 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *