Oyatsubox November

Categories Food

Jeg fikk Oyatsuboxen min for november for noen dager siden. Det ble desverre noen dårlige bilder denne gangen.

I boksen denne måneden fikk jeg følgende:

1. Saku Panda Z- Double Chocolate: De her er bare kjeks i panda form som er faktisk ganske søte. Smaken skal visst være en kombinasjon av melkesjokolade og mørksjokolade. Disse kjeksene har jeg funnet liknende i Oslo.

2. Puccho Ripe Apple: Puccho er faktisk en av mine favoritt japanskegodteri. Jeg elsker cola og ramune smak, men de kan fort bli dyrt da en koster kr 35,-! Disse er i eplesmak, noe jeg ikke har smakt før. Den var faktisk ganske god, så resten vil jeg nok spare 😛

3. Pocky Midi- Caramel: Det finnes pocky i Norge, men jeg har aldri sett pocky i denne størrelsen eller smak. Dette har jeg heller ingen planer om å åpne. Jeg er redd for at den er ganske god at jeg vil angre på å ikke spise det. Smaken skal være Caramel latte, spennende smak 😀

4. Kelp & Black Bean Senbei: Disse er rice crackers i kelp og black bean smak.

5. Big Babystar-Black Seasame: Dette er en crispy noodle snack med et lag med svartsesam.

6. Wakuwaku Zukan-Fish Gummy : Dette synes jeg har en rar konsistens og smak. Det minner meg litt om geletranen bare at det er søtere og ikke så oljete.

7. Luxury gummy Yamagata La France:  Dette er godteri i pæresmak. Jeg synes at pæresmaken var litt for sterk, dette likte ikke jeg helt.

8. Koume Umeboshi: Dette er godteri i plommesmak. Dette likte jeg 😀

9.  BIG Black Thunder-Coconut: Dette er kjeks med sjokolade- og kokosnøttsmak. Jeg tror at dette kommer til å smake bra. Kokos + sjokolade = sant <3

10. DIY Mochi Matcha: Med denne kan man lage mochi med match( grønnte smak). Mocchi med ulike smak kan man få kjøpt i Norge på de ulike asiatiske butikkene.

3 kommentarer

3 thoughts on “Oyatsubox November

  1. Bergensergenser: Gleder meg til å smake alle de egentlig. Alltid spennende hva man får i de boksene der.
    Karamellen var den beste!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *