Anti-theft bag

Categories Blogg

For en uke siden bestillte jeg en ryggsekk fra Pacsafe.no. Jeg har lenge sett etter anti-theft sekk eller vesker, men jeg bare synes at prisen var for stiv. Jeg skjønner hvorfor det er dyrt, men jeg har ikke budsjett for å kjøpe veskene eller sekkene i fullpris. Sekken kjøpte jeg på salg for 374,-

Sekken har anti-tyverifunksjoner som eXomesh kuttbeskyttelse, kuttsikker Carrysafe skulderstropp, en ”vri og lås” stroppekrok og RFID  blokkerende lomme bl.a. Jeg kan tenke meg at det kan bli litt slitsomt å åpne sekken hele tiden dersom man skulle låse den hele tiden.  Den er forresten mye mer blå i virkeligheten enn i bildene. Det står også at en 13” PC passer, men det gjør den ikke. 

Denne sekken synes jeg er perfekt, spesielt nå som jeg skal reise til Filippinene. Jeg er så redd for å bli frastjålet ting mens jeg er der nede.

Det er faktisk veldig fristende å prøve å kutte sekken, men er så redd for at jeg kommer til å ødelegge den. 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *