Lazy Sunday

Categories Blogg

Selv om jeg var på jobb nesten hele dagen føler jeg at i dag var en rolig og slapp dag. Det er vel omtrent det hele jeg gjorde i dag, å jobbe. Planen min var egentlig å dra hjem rett etter jobben siden jeg har vært trøtt hele dagen. Måtte drikke en boks med Monster, ikke at det hjalp med energien. Eller kanskje Monster fikk opp energien min fordi de klarte å stave vitamin som vitamine XD

Jo så planen var opprinnelig å dra rett hjem, men så ble jeg invitert til å bli med å skøyte på Spikkersuppa av typen. Jeg var ganske sulten og ville gå rundt å se etter mat. men det endte opp med at jeg bare tok masse bilder. Siden jeg ikke hadde med meg skøyter tenkte jeg å leie, men de hadde ikke størrelsen min. Tror at typen min syntes synd på meg, for da jeg fortalte at de ikke hadde noen skøyter til leie, ble han med meg for å lete etter mat.

Vi kjøpte churros med sjokolade til kr 50,- på en av de bodene på markedet. Etter å ha kjøpt churros satt vi kursen mot Texburger. Der har ikke vi vært på over en måned eller to. På vei dit møtte vi vennen hans som han skulle skøyte med. Vi spiste burger mens vi skravlet.

På vei tilbake til Spikkersuppa, bestemte jeg med for å bare dra hjem å la gutta få litt alenetid. Jeg tenkte at det er kanskje like greit at de har det gøy sammen, jeg er tross alt sammen med typen min ganske ofte. Pluss at jeg kommer aldri til å følge etter de når de skøyter, jeg kommer bare til å stå der eller sitte alene mesteparten.

Jeg har forresten kjøpt meg et nytt kamera. Jeg er enda ikke vant til det og prøver fortsatt å finne ut hvordan jeg kan ta fine bilder med den. Nedenfor er bilder jeg har tatt med det nye kameraet.

2 kommentarer

2 thoughts on “Lazy Sunday

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *