Cavalier Belgian Chocolatier

Categories Food

//sponset innlegg

For noen måneder siden registrerte jeg på TRYBE. Jeg har søkt om å kunne få prøve Cavalier Belgian Chocolate og fikk de i posten for noen dager siden. Hvis jeg ikke husker feil, så var det mer enn en måned siden jeg søkte om å få prøve produktet 😛

Cavalier Belgian Chocolate er en alternativ til vanlig sjokolade da det ikke inneholder sukker, men stevia istedet. For de som er sugen på noe søtt og godt som ikke vil spise goddis som er sukkerbomber, er nok dette en mye bedre alternativ.

Jeg kan godt begyne med Dark Mocha. Denne smaken var jeg ikke så stor fan av. Synes at smaken var for sterk, men så er jeg heller ikke noe kaffe fan så det har kanskje noe å si. Det har også kanskje noe med kombinasjonen av mørk sjokolade og mocha. Jeg synes at mørksjokolade har allerede en sterk smak, så det er kanskje en annen årsak til at jeg ikke likte det så godt. Det som er viktig å huske er at selv om jeg ikke likte det så godt, betyr ikke at den ikke er det.  Folk har ulike preferanser og smak.

Det jeg likte mest var den i Milk Caramel. Det var så utrolig god at jeg vil ha mer av den! Jeg kunne kanskje tenkt å spise de hver gang jeg er sugen på noe søtt. Kanskje det har noe med at sjokoladen er mildere siden det er melkesjokolade og ikke mørk. Kunne ønsker jeg ikke spiste de opp med en gang 😛

Jeg har prøvd Cavalier sjokolade før med en annen smak. Jeg synes faktisk at de var gode, men jeg synes bare at de er for dyre. De har er nok noe jeg kjøper sjeldent for da ville jeg være blakk om jeg kjøpte de ofte.

3 kommentarer

3 thoughts on “Cavalier Belgian Chocolatier

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *