Hunger Games: Mockingjay Part2

Categories Film

I dag så jeg på The Hunger Games: Mockingjay Part 2! Så på filmen sammen med broren min og typen min. Denne filmen har jeg ventet lenge på. Jeg gruet meg egentlig til å se filmen. Dette er fordi jeg ville ikke se de jeg likte dø som de gjorde i boken 🙁

Jeg synes det var en bra film, selv om det ikke var like mye action som de to første filmene. Typen min synes at filmen var kjedelig i forhold til de andre Hunger Games filmen.

Jeg fikk faktisk lyst til å lese bøkene igjen, men jeg må desverre prioritere eksamen. Jeg kan kanskje se på de første filmene igjen, mens jeg besvarer repetisjonsspørsmålene 😛

Skal dere se på Hunger Games? Har dere sett på den? Hva synes dere?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *