Mobilen på reparasjon

Categories Blogg

Da ble mobilen min sendt til reparasjon for andre gangen i løpet av en måned. Første gangen sendte jeg mobilen fordi kameraet lagde surrelyder av og til. De fant feil på mobilen og byttet ut kameraet. Grunnen til at jeg sende den til reparasjon nå nylig er fordi den har veldig rare lyseffekter når man bilder der lys er involvert. Samsung S6 bør ikke lage slike lyseffekter. Typen har samme mobil som meg, og hans lager ikke disse lyseffektene.

Jeg synes at det å sende mobilen til reparasjon en gang til er så mye styr. Jeg glemte faktisk at jeg hadde billettene til Hunger Games på mobilen (jeg fikk det som sms), men heldigvis ble billettene også sendt på e-post. Jeg håper virkelig at de klarer å finne feil denne gangen og at jeg får en problemfritt mobiltelefon tilbake 😀

Legger til ved bilder av lyseffektene.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *