Hello 01.05.2016! Adele <3

Categories Blogg

I dag var jeg oppe kl 9 for å kunne kjøpe billetter til Adele kl 10. Jeg trykket på ”kjøp billetter” knappen kl 09:59 og har stått på kø i nesten en time før jeg fikk tilgang. Bildet nedenfor er fra en annen kode jeg har, og står fortsatt i kø i skrivende stund. Venninnen min fortalte meg at hun fikk billetter gjennom DNB. Tok en liten tur innom DNBs Facebook side og fant linken til førsalget de hadde.

Det å få tak i billetter var heller ikke lett. Brukte nesten en halvtime på å finne plass. Hadde jeg vært alene hadde det vært null problem, men når man skal prøve å få tak i billetter til fire personer så er det litt problematisk. Hele familien har nemlig lyst til å se på konserten, vi er 4 stykker 😉 Da jeg ikke fant noen seter som var ved siden av hverandre ville ikke mamma bli med lenger. Hun vil ikke la lillesøsteren min sitte alene, og det skjønner jeg. Jeg bestillte da billetter til meg og broren min. Jeg er ganske fornøyd med plassene vi fikk selv om vi sitter på hver vår ende. Han var også villig til å betale mye for billettene siden det var Adele.

Rett etter at billettene våres var i boks, skjekket jeg førsalget på Adeles nettside og plutselig fikk jeg tilgang. Jeg skjekket om det var billetter som var ved siden av hverandre og jeg fant en. Det er litt langt fra scenen, men det gjør sikkert ikke noen ting. Jeg bestillte de med en gang slik at mamma og søsteren min får sett og hørt på Adele også.

Så da skal hele familien til Adeles konsert i mai. Jeg gleder meg allerede 😀

Fikk dere bestillt billetter?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *