Ferdig med 4 av 8 eksamener.

Categories School

I dag leverte vi inn vår 4. og siste gruppeeksamen! Det betyr at vi har nå 4 skoleeksamener igjen! De siste to ukene føler jeg har vært veldig intensivt. Jeg har kombinert skole, eksamensjobbing, jobb og trening. Å kombinere de er slitsomt og krevende! Jeg tror faktisk at det ikke er bra for kroppen også siden kroppen ikke får hvilt ordentlig.

Jeg føler at tiden har gått for fort! Det har vært så mye jobbing med gruppeeksamen på fire ulike fag at man får nesten ikke med seg hva som læres bort i forelesningene! Det er to fag som jeg føler at jeg kommer til å slite med, alt er så fremmed og tung. De er også de to fagene som begyner veldig tidlig. Jeg håper bare på å få stå karakterer dette semesteret.

Om 9 dager har jeg faktisk min aller første skoleeksamen. Ni dager! Jeg er ikke klar. Her føler jeg at jeg må virkelig skjerpe meg og bruke tiden min fornuftig og øve til eksamen, men først skal jeg gå å legge meg 😛

Natta <3

 

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Ferdig med 4 av 8 eksamener.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *