Barcelona <3

Categories Travels

Jeg har så utrolig lyst til å reise! Siden jeg ikke kan reise akkurat nå så ser jeg bare på bilder av mine tidligere reiser. Jeg mener å ha skrevet tidligere om at jeg har lyst å dra tilbake til Nice og det vil jeg. Etter å ha set på bilder fra Barcelona fikk jeg lyst til å dra dit igjen. Det er så mye jeg har lyst å se og utforske. Så mye jeg har gått glipp av! Egentlig har jeg lyst å spasere langs La Rambla og kjøpe noe fra Mercado de La Boqueria. Gå opp til Park Güell og gå opp Sagrada La Familia. Jeg har også lyst å slappe av og kose meg med god mat og vær.

Nå som det er kaldt ute er ønsket om å reise til et mye varmere strøk mye større 😀

Er ikke Barcelona så fint?


 

2 kommentarer

2 thoughts on “Barcelona <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *