Vareprøvesalg! -50-70%

Categories Blogg

I går så jeg en skilt som sa at det var Vareprøvesalg på Nike og Adidas med 50-70% av. Jeg tenkte at dette blir fantastisk! Kupp på Nike produkter. Jeg var innom butikken da og der var det masse klær, men siden det er vareprøvesalg så var det ikke i alle størrelser. Det var mest str. 38 på sko og small på klær. Mens jeg gikk rundt butikken så jeg et skilt der det står pris på varene: 600 for sko, 400 for genser og 150 for t-skjorte. Da jeg så de prisene tenkte jeg at, det må være noe galt, spesielt hvis de reklamerer for -50-70%. Jeg er ofte innom sportsbutikker eller sportsavdelingen på nettet og har sett på prisene på enkelte Nike produkter.  Med de prisene som de har oppgitt betyr jo egentlig at skoene må kostet minst 1200, minst 800 for genserne, og minst 300 for t-skjortene dersom man forholder seg til 50%. Det kan jo ikke stemme. Noen av de t-skjortene de selger har jeg sett både  XXL og XXL sin nettside for 149,-! Billigere Nike sko har jeg også sett!

Har tittet rundt ulike nettbutikker og har gjenkjent noen av varene som ble solgt på vareprøvesalgen. Jeg ser at prisen som de selges for i nettbutikker er mye nærmere, faktisk litt billigere enn det som er på vareprøvesalgen. Det verste er at det ikke står gammelpris på varene og dette er spesiellt dumt for da vet man ikke hvor mye varen opprinnelig kostet. Det så ut som at de hadde fjernet prislappen. Jeg mener at vareprøvesalgen driver med falsk markedsføring og ikke minst lurer kunder til å tro at de har gjort et kupp!

1 kommentar

1 thought on “Vareprøvesalg! -50-70%

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *