Lørdagstrening :)

Categories Blogg

Dagen i dag føler jeg har vært så kort. Jeg sto opp tidlig i dag for å rekke en gruppetime kl 11.

Jeg trodde jeg hadde veldig god tid siden jeg hadde 20 minutter på meg fra Majorstuen til treningsenteret, der tok jeg feil. Haha. Jeg rakk gruppetimen med en liten margin. Det var faktisk en stor overraskelse at det ikke skulle bli gruppetimen jeg hadde håpet, men Zumba. Jeg ble med allikevel, angrer ikke på det. Det var litt trist da siden vi var bare tre personer eksludert instruktøren. Jeg hadde aldri trodd at man skulle svette så mye av Zumba! Jeg må innrømme at jeg var først skeptisk til å trene Zumba, men jeg angrer ikke på at jeg ble med på det.

Etter Zumba, bestemte jeg meg for å jogge i treddemøllen. Jeg var i treddemøllen i ca. en halvtime før jeg bestemte meg for å dra hjem.

Hjemme har jeg vært veldig ureproduktiv! Med en gang jeg kom hjem la jeg i sengen og sov i 3 timer. Jeg skjenner ikke hvordan jeg kan være så innmari trøtt. For det føltes ut som om at jeg ikke har sovet noen ting.

Nå er jeg vel alene hjemme siden alle i familien min har noe å gjøre. Jeg får vel bare rydde rommet og ta bort sommerklærne mine siden jeg tror ikke at jeg kommer til å bruke de på en stund.

8 kommentarer

8 thoughts on “Lørdagstrening :)

  1. Ingrid: Var litt skeptisk til å ta Zumba først, men kommer sikkert til å ta flere Zumba timer i fremtiden 😀 Håper du har hatt en fin søndag 😀 <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *