Bond, James Bond

Categories Film

Jeg er så lei av skole og eksamensjobbing, men dette er vel det som er viktig akkurat nå. Rett etter skolen dro jeg hjem for å legge fra meg skolesakene mine. Jeg rakk ikke å lage mat til å spise til middag da jeg hadde veldig lite tid. Jeg måtte være i Oslo 17:30. Siden jeg hadde ikke så mye tid til å spise ble det besluttet at man skulle spise middag på Max. Ikke akkurat det sunneste, men det var det nærmeste

Jeg valgte deres crispy chicken salad og Bon Aqua, og stjal litt pommes frites innimellom 😛 Salaten var ganske greit, men siden jeg mistet utrolig mye tid på å vente på maten fra Expressen fikk ikke jeg spist opp alt. Jeg liker å bestille gjennom Express maskinen da det er mye lettere å se hva de har i menyen og man på en måte tilpasse maten man vil ha. Det jeg ikke liker med Express kassen er at, det er egentlig ikke express, føler at jeg må vente utrolig lenge. Følte det spesielt i dag når man hadde en kinoforestilling man skulle rekke! Vi rakk uansett å spise opp all maten i løpet av 10 minutter XD

Det var heldigvis en veldig lang kø inn mot kinosalen, så vi rakk også å kjøpe litt snacks 😛 Filmen vi så på var James Bond: Spectre. Det var overraskende nesten ingen reklamen, så bare et bilde av Star Wars, men det var ikke noe reklame da. Det er så deilig når en film begynner med en gang.

Det jeg synes var litt plagsomt var hun damen foran meg. Hun var ganske høy og sperret litt av skjermen for meg. Jeg kunne ikke lese deler av underteksten og måtte alltid se på siden, noe som kan faktisk gjøre litt vondt i nakken. Det er vel ikke hennes feil, men tenk om jeg var mye lavere enn det jeg er da.

James Bond filmen var veldig kult! Likte at det ikke var så mye produktplassering som de hadde i forrige film! Det var ganske irriterende da. Likte forresten Dia de los muertos kostymen til James Bond, fikk lyst til å ha en sånn kostyme selv. Filmen var ganske bra, men det var på en måte forutsigbar på hvem som var slem osv. Jeg synes Daniel Craig kan være litt distraherende. Ser ut som han poserer med truttmunn hele tiden, ellers var han ganske flink. Var litt skuffet over at Monica Bellucci ikke hadde en litt lengre scene 🙁

Nå er det vel kanskje på tide å slappe av og sove. Skal nemlig prøve å trene i morgen tidlig 😛

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *