Kjell & Company åpning!

Categories Blogg

English translation below the pictures 🙂

I går var det, hvis jeg ikke tar feil åpningen til Kjell & Company ved Arkaden.

Jeg og min mor dro dit i går siden hun var i XXL og jeg var på skolen. Begge stedene var kun gåavstand fra XXL og skolen min. Jeg visste at det var billige ting der siden jeg har sett reklame for det på t-banen, men jeg visste ikke at det var så billig. Stedet er liten, men jeg synes at det funker siden de har masse ting på lageret bak disken.

Mamma og jeg kjøpte mye av de samme tingene egentlig.  Vi kjøpte Powerbank (kr 99,-), Sportsbelter (kr29,-), Stylus-penn (kr 9,-), headsets (kr 49,-) og  bagasjevekt (kr49,-). Vi kjøpte mye mer enn det som vises på bildet. Det er bl.a kjøpt inn 4 headsets XD Synes egentlig vi fikk kjøpt en del nyttige ting. Sportsbelte er i hvertfall veldig fint. Selv om den er liten så passer en stor Samsung mobil der inne, og kanskje mye annet. Jeg har en fungerende headset, men det er greit med en reserve headset slik at man slipper å punge ut mye penger på nye når de blir ødelagt. Bagasjevekt er faktisk noe av det praktiske jeg kan eie spesielt nå som vi skal til utlandet om noen måneder 😀

De hadde mye annet spennende i butikken. Fikk lyst til å kjøpe en popcorn maskin slik at jeg slipper å brenne popcorn som jeg lager på kjelen. Tror jeg skal stikke innom en tur senere i dag 😛


//If I am not mistaken, it was the opening of the Kjell & Company store near Arkaden.

My mother and I went there yesterday since she was already in XXL while I was in school. Both of those places were only a walking distance to the store. I knew it was cheap there because I have seen commercials of it on the subway, but I did not know it was that cheap. The place is small, but I do think it works. Since they have a lot more items not on display.

My mom and I bought a lot of multiple things. We bought a Powerbank (kr 99,-), Sports belts(kr29,-), Stylus-pen (kr 9,-), headsets (kr 49,-) and luggage weights (kr49,-).We bought a lot of what can be seen on the pictures like 4 headsets as an example. I do think we bought practical things. The sports belt is very nice. It may look small, but a big Samsung phone fits in it and maybe other things as well. I have a functioning headset, but I do think it is okay to have one as a reserve in case the old one gets broken. I kind of don’t want to spend a lot of money on expensive headsets. The luggage weight is actually one of the smartest thing we bought.  It is very practical to own since we are going overseas in a few months. 😀

They had a lot of interesting things in the store actually. I actually wanted to buy a popcorn machine so when I make popcorn they won’t burn. I think I might visit the store again later today 🙂

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *