Legend

Categories Film

I helgen som var så jeg på filmen Legend. Jeg visste ingenting om filmen før jeg så den bortsett fra at Tom Hardy spiller i den og det handler om ekte gangster brødre. Jeg hadde ikke sett traileren eller lest om filmen før det så mine forventninger var ikke så høye.

Jeg må være ærlig å si at jeg er egentlig ikke glad i gangster filmer eller biografier. Denne filmen synes jeg var veldig bra! Tom Hardy spiller begge Kray brødrene og han er utrolig flink med hvordan han spiller hver av de. Filmen kan også være litt for voldelig synes jeg, men det gjorde meg ikke noe.

Av et eller annet rar grunn så hører jeg av og til Bane- stemmen til Tom Hardy. Han spilte jo Bane i en av de Batman filmene. Jeg synes i hvertfall at filmen var bra som jeg har nevnt tidligere.

4 kommentarer

4 thoughts on “Legend

  1. Høres spennende ut 😀 likte traileren kjempe godt, ser bra ut! Fikk kjempe lyst til og gå på kino og se den 😀 takk for tipset, har hatt lyst til og dra på kino. Men viste ikke hvilken film 🙂 ha en strålende dag 😀 fint innlegg<33

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *