Ferie? Hva er det?

Categories Blogg

Det er visst høstferie nå, men jeg har desverre ikke høstferie. Det jeg kan derimot glede meg til er en 3 ukers ferie i desember! Jeg skal til Filippinene, men først skal jeg innom Japan. Planen er også å reise til Sør Korea mot slutten av ferien før man drar til Japan for å komme tilbake til Norge 😀

Det er billigere å reise fra Oslo-Tokyo- Oslo enn Oslo-Manila-Oslo. Altså det er 5000NOK i prisforskjell. Da valgte jeg det i stedet 😀 Jeg skal være i Tokyo i tre dager før jeg skal til Filippinene 😀 Jeg har faktisk utrolig lyst til å reise til andre land i Asia, men jeg tror ikke jeg har råd til det 🙁  Det er ganske kjipt at jeg ikke får være i der mye lengre, men men jeg er i hvertfall der 🙂

Håper dere har en fin høstferie 😀 <3

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *