Marc by Marc Jacobs Adults Suck!

Categories Blogg

English translation below the pictures 🙂

Jeg bestillte meg en Marc by Marc Jacobs tablet sleeve for iPaden min for noen uker siden. Fikk den i posten i dag 😀 Hittil nå har jeg ikke hatt annet beskyttelse for iPaden enn skjermbeskyttelse. Så iPaden min er litt skitten og har noen riper pga manglende beskyttelse.

Dette bestillte jeg på Shopbop og betalte ca kr. 330 med frakt. Jeg vet at det finnes andre alternativer, men jeg liker denne her jeg. Den er også litt stor for iPaden som jeg kan nevne har en clip-on tastatur. Passer fint det for da kan jeg også sette andre ting inn i sleeven sammen med paden 😀

iPaden blir da beskyttet skikkelig fra nå av når jeg tar den med over alt 😀


//I ordered a Marc by Marc Jacobs tablet sleeve a few days ago. I only received it today 😀 Up until today, my iPad does not have any other protection other than the screen protector it has. So the back of my iPad is a little bit dirty and has some scratches.

I bought this at Shopbop and paid around 330NOK for it. I know there are a lot of alternatives out there, but I did like this one. I might also add that this is actually a little bit big for the iPad that has a magnetic clip-on keyboard. It works for me, because I know I can put other things inside the sleeve along with my iPad 🙂

My iPad is now officially protected from now on whenever I take it with me 😀

#marcbymarcjacobs

1 kommentar

1 thought on “Marc by Marc Jacobs Adults Suck!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *