Asian Beauty Products!

Categories Beauty

English translation below the pictures 🙂

Nå er det slutt på flere skjønnhetsprodukter! Eller, jeg venter en til i posten da 😛 Men ja, nå er det slutt! Nå har jeg vel alt jeg trenger av skjønnhetsprodukter 🙂 Det blir gøy da, å se om man får noen forandringer eller ikke i huden. De produktene jeg har kjøpt er stort sett fra Sør Korea. Om det er noen som vet om skjønnhet så er det japanere og koreanere 🙂

Jeg kjøpte produktene på eBay hos en selger som heter Sing Sing Girl. Fant ut at produktene hun solgte var noen kroner billigere enn på YesStyle. Har kjøpt fire produkter, men så fikk jeg en hel haig med eksemplarer 🙂 Yey!

Her er produktene jeg kjøpte 🙂

It’s Skin Power 10 Formula Q10 Effector: Dette er en serum/ampoule. Den skal ha sånn Coenzyme Q10, som er visst en viktig komponent for hudets metabolisme og vil dermed gjennopprette tapt elastisitet i huden.  Den skal i hvertfall forhindre rynker. For å være helt ærlig, så kjøpte jeg feil. Skulle egentlig kjøpe It’s Skin Power Formula Collagen. Men men 🙂

Innisfree Green Tea Mineral Mist : Dette er en ansiktsmist som skal fukte huden uten å ta med fuktighetskremen med deg over alt. Det er 50mL og er perfekt størrelse til å ta med over alt.

Etude House My Lash Serum: Dette er en serum for øyevippene 🙂

Mizon Snail Repair Eye Cream : Dette er en øyekrem, med ehem 80% snegle slim. Det er litt ekkelt å tenke på at det er snegle slim i den, men så eier jeg allerede et snegle ansikskrem fra før av fra samme merke. Så jeg synes jo ikke at det er ekkelt lenger.

Jeg har aldri prøvd serum, mist eller øyekrem før. Dette synes jeg er faktisk spennende 🙂

//I am done buying beauty products. Or, I am still waiting for one more 😛 but, yes! I am done buying. I have everything I need when it comes to beauty products 🙂 It will be exciting to see if there will be any changes in my skin or not. The products that I bought are from South Korea. If there are anyone who knows about beauty it is the Japanese and the Koreans 🙂

I bought these products at eBay from a seller named Sing Sing Girl. I found out that the products she sells are a bit cheaper that YesStyle. I actually bought 4 products, but I received a bunch of samples as well 🙂 Yey!

Here are the products I bought 🙂

It’s Skin Power 10 Formula Q10 Effector:  This is a serum/ampoule.It contains Coenzyme Q10 that is supposed to be an important component of the skins metabolism. It restores the skins elasticity or something. It is supposed to prevent wrinkles. To be honest, I bought the wrong product. I was supposed to buy the It’s Skin Power Formula Collagen, but yeah. I will just have to use it.

Innisfree Green Tea Mineral Mist : This is a facial mist with green tea. It moisturizes the skin without bringing a whole bottle of moisturizer with you. This is 50mL so it is a perfect size to travel with and bring everywhere.

Etude House My Lash Serum: This is an eye lash serum. Quite unsure what it does really.

Mizon Snail Repair Eye Cream : This is an eye cream with 80% Snail Mucin. It is kinda gross to think about, but I do already own a snail all-repair cream from the same brand so I am no longer grossed out.

 

I’ve never used a serum, mist  or eye cream so this will be interesting to see 🙂

2 kommentarer

2 thoughts on “Asian Beauty Products!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *