Maze Runner: Scorch Trials

Categories Film

Jeg har aldri vært på så mange kinoturer på rad i løpet av en uke. Det første var jo filmen The Man From UNCLE forrige fredag, Maze Runner forrige søndag og The Martian mandagen som var! Har samlet masse poenger da.

The Maze Runner så jeg på Ringen Kino på søndagen som var. Jeg husker jeg så første filmen via gratis billetter fra Kino pluss. Da husker jeg at det var førpremieren av førpremieren XD Jeg leste også første boken, og det var faktisk en del forskjeller mellom filmen og boken. Andre boken har jeg ikke lest, så hvordan jeg så filmen på ble kke påvirket i det hele tatt siden jeg hadde ingenting å sammenlikne det med.

Jeg likte faktisk filmen. Jeg skvatt en del, det må jeg faktisk innrømme. Det var jo spennende. Har lagt merke til at det er en del skuespillere fra Game Of Thrones i filmen XD Filmen synes jeg var bra ja, det var action og spenning. Jeg kjente at mot slutten så var jeg bare veldig sur på Theresa, hun jenta fra første filmen. Hun er en av de mest irriterende fiksjonært person jeg kan huske så langt, og jeg er irritert på hun! Minho er også ganske badass forresten 😛 Spennende film og bra film synes jeg 🙂

Å lese andre boken er nok noe jeg kommer til å gjøre i nærmeste fremtid. Jeg likte første boken veldig godt, så jeg vil mest sannsynligvis like andre boken også 😀 Problemet jeg har nå er rett og slett tid 😛

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Maze Runner: Scorch Trials

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *