September Oyatsu Box

Categories Food

English translation after the pictures 🙂

Da har endelig Oyatsu Boxen kommet! Jeg og søsteren min har gledet oss til å få den. Da jeg hentet boksen i posten, var den litt ødelagt, men det gjør ingenting. Det er så mye godt der, at jeg ikke vet om jeg vil spise de i det hele tatt. Det finnes bl.a godteri som er limited edition og det gjør det enda vanskeligere for meg å ville spise de 😛 Sammen med godteriene fikk jeg en brosjyre der det står hva jeg har fått i boksen 🙂

Her er de jeg fikk i boksen  🙂

1. Hokkaido Milk Candy: er konsentrert melkegodteri

2. Chocobi- Tropical Edition : Vet ikke hva dette er egentlig 😛

3.Caramel Corn- Strawberry: er på en måte ostepop, bare at den smaker jorbær og ikke ost.

4. Yokai Watch- Soda Candy: Ramune godteri, ramune er en slags type brus i Japan 🙂

5. Nerune-Mystery: Vet ikke, men det skal være tre mysteriesmak inne i posen

6. Shigekix Energy Drink: Er en veldig veldig sur godteri. Litt usikker om man kan spise de som de er, eller om jeg må blande disse i vann

7. Pote Long- Ramen Flavor: Er baktpotet sticks med ramen smak

8.Hi- Chew- Acerola: Er japansk godteri, men den er med Acerola smak eller barbados kirsebær

9. Bikkuriman-Star Wars: Japansk sjokolade vaffelkjeks

10. FIT’s Mario Bros.-Ginger Ale : Det står faktisk ikke hva dette her er 😛

11. Japanese Gachapon: Pikkachu

Gleder meg allerede til å få neste boksen i oktober 😀 Jeg vet ikke hva jeg skal spise først, eller hvem av de jeg skal spare 😛

// I finally received my Oyatsu Box. My sister an I have been lookinh forward to receive it. The box was damaged when I got it, but it is okay. There are a lot of treats there, that  I don’t know if I want to eat them at all. There are candies that are limited edition, so I don’t really want to eat them at all 😛 Anyways, along with the treats I got a brochure which informs me of what I got in the box 🙂

Here are the things that I got in the box 🙂

1. Hokkaido Milk Candy: consentrated milk candy

2. Chocobi- Tropical Edition : I don’t really know what this is 😛 Doesn’t say as well

3.Caramel Corn- Strawberry: corn pops, but it strawberry flavor 🙂

4. Yokai Watch- Soda Candy: Ramune soda candy 😀 Ramune is a soda in Japan

5. Nerune-Mystery: I do not know, but it says there are three mystery flavors in the bag

6. Shigekix Energy Drink: A very sour candy. I am unsure if I can eat this as is or if I need to blend it with water

7. Pote Long- Ramen Flavor: Baked potato sticks with ramen flavor

8.Hi- Chew- Acerola: Japanese soft candy with Acerola flavor or Barbados cherry

9. Bikkuriman-Star Wars: Chocolate wafer biscuits

10. FIT’s Mario Bros.-Ginger Ale : Doesn’t say what this is 😛

11. Japanese Gachapon: Pikkachu

I am already excited to receive the next box on October. I don’t know what to eat first among all of them and which ones to save 😛

#oyatsyubox

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *