Oslos beste kyllingburger

Categories Food

Jeg synes at jeg har funnet Oslos beste kyllingburger. Vet ikke så mye om andre kyllingburgere, men dette er absolutt det beste for meg. Jeg har ikke vært innom alle burgerstedene, det har jeg kanskje ikke tid eller penger til.

Dette er en kyllingburger fra Stangeriet som man finner i Mathallen. Har klart å glemme hvor mye den koster, men det er i hvertfall noe mellom 80-90kr vil jeg tro. Dyrt, men det er verdt det. Alt i denne burgeren her smaker bare så utrolig godt. Brødet, sausen og ikke minst den deilige kyllingen.

Ser ikke den så godt ut? Hva synes du er den beste kyllingburgeren?


//I think I have discovered the best chicken burger in Oslo. I don’t really have that much knowledge on other chicken burgers, but this one is the best for me. I don’t have the time and the money to visit all the other burger chains 😛

This is a chicken burger from Stangeriet that is located in Mathallen. I forgot how much this costs, but it is between 80-90NOK. It may be expensive, but it is worth it. Everything about this burger tastes so good. The bread, sauce and not to mention the delicous chicken.

Doesn’t this look delicious? What do you think is the best chicken burgen?

#stangeriet #mathallen

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Oslos beste kyllingburger

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *