More from YesStyle: Disney & Volcano

Categories Beauty

English translation after the pictures 🙂

Oppdatert

Jeg kjøper så utrolig mye rart. haha neida. Jeg fikk endelig tingene fra YesStyle som jeg bestillte forrige uke. Jeg bestillte en cleansing oil fra DHC og en Super Volcanic Pore Clay Mask. Oljen hadde jeg tenkt å bestille fra før av, men jeg ville vente med kjøpet. Da jeg så Disney prinsessene visste jeg at jeg måtte ha det, og da bestillte jeg en. Hallo se så fin det er.  Nå er jeg faktisk usikker på om jeg vil klare å bruke det i det hele tatt! Det andre jeg bestille, vel for å være helt ærlig så vet jeg ikke hvorfor jeg bestillte den, er en ansikstmaske. Jeg trengte en ansiktsmaske, men hvorfor akkuratt en med ordet vulkan i det vet jeg ikke.

DHC er en ansikstrens som renser huden, dette klarer også å fjerne sminke som er waterproof. Den inneholder oliven olje og vitamin E. Dette kjøpte jeg kr107,-. Dette er skal jeg faktisk bruke etter å å brukt Perfect whip rensen min. Jeg har lest at japanere og koreanere har en ”double cleansing” når det gjelder hudpleie 🙂 Mann vasker først med oljebasert rens etterfulgt av vannbasert rens.

Super volcanic pore clay mask er en ansiktsmaske som brukes faktisk etter å ha renset huden. Dette er for meg det motsatte av det jeg pleier å gjøre. Dette lover en del som f.eks å stramme porene, forbedring av hudtone, eksfolierer døde hudceller og skal gi en kjøleeffekt. Dette kjøpte jeg for ca kr 137,-.

Jeg får i hvertfall se om de funker, om de gjør det så skal jeg bestille flere XD


//I buy a lot of weird things. haha just kidding. I finally got the things I ordered last week from YesStyle. I ordered a cleansing oil from DHC and a Super Volcanic Pore Clay Mask. I have thought about ordering the oil before, but I thought I should wait before buying it. When I saw the Disney Princesses I just knew I had to buy it, so I ordered one. Hello, look at how lovely they are. I am quite unsure if I will be able to use it at all! The second one that I ordered, well to be perfectly honest, I really have no idea why I ordered a mask with the word volcano in it. I did however need a face mask. 

DHC is a deep cleansing oil, that can also remove waterproof make up. It contains olive oil and vitamin E to moisturize the skin. I bought this for 107NOK. I read somewehere that the Japanese and Koreans do a double cleansing when it comes to their skin care routine 🙂 They first wash with a cleansing oil followed by a water based cleanser, I think.

Super volcanic pore clay mask is a face mask that is actually used after cleansing the skin. Now, that is something that I find unnatural. I am so used to doing the opposite, use it before cleansing. This product claims to tighten the pores, improve skintone, exfoliation of dead skin cells and a cooling effect among others. I bought this for around 137NOK. 

 

We’ll just see if they work, and if they do I would buy more XD

4 kommentarer

4 thoughts on “More from YesStyle: Disney & Volcano

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *