Bursdag: 13 år!

Categories Blogg

English translation below the pictures 😀

I dag fyller lillesøsteren min 13 år! Hun er nå en tenåring. Tenk deg det, tenåring. Gruer meg litt til fjortisfasen 😛

Vi har hatt en veldig rolig feiring. Vi spiste ikke ute siden søsteren min måtte ”jobbe”. Ser at hun har prioriteringene sine på plass. Det er jo bra hvis hun fortsetter slik mtp arbeidslivet. Mamma kjøpte familiesushi fra Mr. Fish siden søsteren min er veldig glad i sushi 🙂 Sushien var veldig god da 🙂

Hun har også fått gaver fra alle i familien. Ut i fra det jeg har sett så ser det ut som om hun liker det hun har fått. En av gavene hun fikk er Wii Super Smash Bros. Så nå skal dette spilles 😀

Ha en fin kveld videre 😀


//Today my sister turned 13 years old! She is now a teenager. A teenager. Oh how I dread those teenage phase 😛

We had a very peaceful celebration. We did not eat out to celebrate since she had to ”work”. I can see that she has her priorities in order. It is a very good attitude in terms om work. My mom bought family sushi from Mr. Fish since my sister loves sushi so much 🙂 The sushi was very delicious 🙂

My sister received gifts from the family. By the looks of it, it seems like she liked her gifts.  One of the gifts she got was Wii Super Smash Bros. So now we are going to play it 😀

Have a nice evening 😀

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Bursdag: 13 år!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *