Kaffe og trening

Categories Blogg

I dag dro jeg til Oslo tidlig for å møte en venninne jeg ikke har møtt juni! Vi bestemte oss for å dra til Starbucks i Oslo S for en kopp kaffe.

Vi var der ganske lenge, to timer kanskje? haha. Det var i hvertfall koselig å få snakket etter å ikke ha møtt på lenge. Desverre så måtte vi avsluttet møtet da jeg hadde også hadde andre ting å gjøre 😛

Av et eller annet merkelig grunn så var jeg veldig svimmel i dag. Veldig ubehagelig faktisk at man går litt ubalansert. Dette påvirket også treningen i dag. Jeg kunne ikke gjøre push ups eller gjøre deadlift ordentlig siden. men men jeg fikk jo det til da. Jeg fikk i hvertfall trent.

Jeg synes det er litt trist at det er så grått i det siste. Det er også ganske klamt i det siste synes jeg. men men jeg hørte at det skulle være fint vær i morgen 😀 Så jeg håper det.

Nå må jeg faktisk til sengs, har skole klokka 8:15 i morgen 🙁

Ha en fin kveld videre <3

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *