Klar for tur til Amsterdam

Categories Travels

Da har jeg pakket ferdig til turen til Amsterdam. Det er kanksje litt for stor bagasje til en fire dagers tur, men det går fint. Jeg har ikke alt klart som jeg pleier å ha før jeg drar på en ferie, men det ser ut som jeg har med meg alt jeg bør ha med meg 😀

Sjekket langtidsvarsel for Amsterdam for de dagene vi skal være der, og det ser bra ut med unntak av mandagen. Mandagen skal det regne litt, men det er bare regn så det er i orden.

Jeg gleder meg til Amsterdam turen 😀 Er det noen som har tips? Så mottar jeg gjerne de med glede 😀 <3


// I have finished packing for my trip to Amsterdam. It is probably a big luggage for a four days trip, but it’s okay. I don’t have everything ready as what I usually do for a trip, but it does seem like I have every thing I should have with me 😀

I checked the long term weather forecast for the days we will be staying there, and it looks nice with the exception of Monday. It is going to rain on Monday, but it is just rain.

Iam so excited for my trip to Amsterdam 😀 Anyone that has any tips? I’d gladly take them 😀 <3

 

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Klar for tur til Amsterdam

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *