Panikk!

Categories Blogg

På mandag så reiser jeg til Amsterdam.  Jeg har enda ikke pakket til turen! Jeg har hatt en hektisk uke med masse planlegging til andre ting enn turen.
I morgen skal jeg på en fest,  som jeg gleder/gruer meg til. Tok fri fra jobb på søndag på grunn av det.
Dette er dårlig planlegging fra min side,  men jeg kommer jo til å ha nesten hele søndagen for å pakke.
Forresten frapeen på bilde er sjokolade og mynte.  Den er grei i smaken, men jeg synes det var for mye fett.  Altså det ble ekkelt mot slutten.  På sugerøret så begynte kremet eller noe å klumpe og bli hard. Har aldri opplevd det med de andre frapeene jeg har smakt derifra. Bringebærpaien var greit.  Ikke så mye å skryte om der :p
Nå skal jeg faktisk begyne å planlegge hva jeg skal ha med meg til Amsterdam, men jeg får ikke pakket før kl 23 senere på kvelden

8 kommentarer

8 thoughts on “Panikk!

  1. Ha en flott tur til Amsterdam 😉 du får hygge deg kjempe masse! Så kjempe godt ut!!:) Ha en fin kveld <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *