Mischievous Kiss: Love in Tokyo

Categories Blogg

Har vært så hektet på en japansk drama i det siste. Serien kalles Mischievous Kiss: Love in Tokyo. Dette må ver være den 4. versjonen jeg har sett. Første var It started with a Kiss (Taiwan), andre var Itazura na Kiss (Japan), Playfull Kiss (Sør Korea) og fjerde Mischivous Kiss: Love in Tokyo ( Japan).

Serien handler om en jente fra F klassen (dvs der de ikke de aller smarteste er i) som forelsker seg i en fra A klassen (de som er de smarteste). Hun ville gi han et brev der det står hva hun føler, men blir ignorert. Hun og faren flytter til et nytt hus, men den blir desverre ødelagt. En gammel venn av faren ringer for å la dem bo hos de. De flytter inn og til hennes store overraskelse så er det huset til han hun liker. Hun prøver å imponere han ved å komme til topp 100 i skoleranken, men hun er vel mild sagt litt dum. Hun får hjelp av han etter hvert og kommer på nøyaktig 100 i ranken. Derifra utvikler det kjærlighet, vel han er ganske kald, men han vil komme til å like henne etter hvert.

Denne versjonen liker jeg faktisk veldig godt, faktisk mye bedre enn den Taiwanesiske versjonen.  Japanerer lager kortere sesong enn de fra Taiwan og Sør Korea og det liker jeg faktisk.

Jeg fikk sett på serien gjennom Crunchyroll. Nå skal jeg se på den på nytt, noe som er tredje gangen jeg ser på den 😀

 

3 kommentarer

3 thoughts on “Mischievous Kiss: Love in Tokyo

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *