Mission:Impossible- Rouge Nation

Categories Film

På fredag dro jeg med tre andre til Colosseum kino for å se på den nyeste Mission: Impossible filmen. Jeg er ganske sikker på at jeg har sett på de andre Mission filmene da jeg var litt yngre. Jeg hadde egentlig ikke gledet meg til å se på denne filmen av et eller annet merkelig grunn, men jeg kom ut av kinosalen glad for å ha sett filmen. Den var jo bare kjempe bra! Jeg tror jeg har funnet meg en ny WCM, nemlig Rebecca Ferguson. Hun var så kul og hun snakker svensk i tillegg! Hun er også ganske pen.

Tilbake til filmen, filmen er virkelig en actionfilm og med litt komedie innimellom. Den er en av de beste actionfilmene jeg har sett så langt. Så dette anbefaler jeg til de som liker actionfilmer.

//Last Friday I went with three others to Colosseum theathre to watch the newest Mission:Impossible film. I am pretty sure that I have watched the previous movies when I was a younger. I wasn’t really looking forward to watching the movie for some weird reason, but I did come out of the teathre happy that I watched it. It was such a great movie! I also found my new #WCM, Rebecca Ferguson. She was so cool in the movie and she speaks Swedish as well. She is so pretty and badass.

Back to the movie, well the movie was really a nice action film.It is the best action movie I have seen by far this year. So I do recommend it to those who likes to watch action movies. I might also just watch the previous Mission: Impossible movies.

#missionimpossible #roguenation #missionimpossibleroguenation

2 kommentarer

2 thoughts on “Mission:Impossible- Rouge Nation

  1. Bra at filmen var bra! 👍 🙂
    Er desverre ikke så glad i Actionfilm, men
    Jurassic world skal jeg se til uka tenkte jeg 🙂
    Det er action det og men blanding av action og eventyr da. Gleder meg til det.
    Gode natt 🌃 <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *