Jeg vant Office 365!

Categories Contest

For ikke lenge siden deltok jeg i en konkurranse om å vinne Surface 3 nettbrett og et års forbruk av Office 365. Jeg ble kontaket av Bloggklubben som informerte meg at jeg hadde vunnet Office365 pakke.

Jeg fikk pakken for to dager siden, men det var ikke før i går at jeg fikk hentet den. Jeg synes det var litt morsomt at pakken var veldig liten og tynn, men kartongen den kom med var mye større enn en A4 ark.

Office 365 pakken jeg fikk kan installeres på 5PC-er + 5 nettbrett. Ganske praktisk når man har masse gadgets nå for tiden som man bruker ofte  og on hverandre. Man kan også i praksis dele dette med familie og venner som ikke har det fra før.

Det jeg ikke vet er om jeg får brukt den i det hele tatt siden jeg har OneDrive på mobilen, på iPaden og PC-en. Kort sagt jeg har alt jeg trenger fra før av :S

4 kommentarer

4 thoughts on “Jeg vant Office 365!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *