Hot Pot

Categories Blogg

I går var jeg faktisk opptatt hele dagen at jeg var ikke hjemme før kl 12 på natten.  Dette har også noe å gjøre  med at det er buss for tog mellom Lysaker og Oslo.  Nok om det.
Etter trening dro jeg til Hot Spot som ligger i Majorstuen ved Sørkedalsveien. Her har jeg ikke vært på lenge!
Vi var faktisk de eneste kundene som var der. Litt rart siden klokken var 19:30 da vi var der.
Hot Spot sin konsept er at du skal koke maten din selv på selve bordet.  Så bordene er utstyrt med kokeplater. Du kan også velge mellom å koke maten i sterk suppe eller ikke sterk.
Maten man får er ulike råvarer som reker, kjøtt,  kylling, fisk og grønnsaker bl.a. Man får også to typer nudler å velge mellom.
Maten koker ganske fort,  noen lengre enn andre hvis man velger det selv. Maten smaker utrolig godt spesielt sausene som kommer med som tilbehør.  Det er veldig god mat der det må jeg si, men det kan være dyrt i lengden hvis man skal besøke restauranten ofte. Det koster 238-, per person for en Hot Pot.
Mot slutten av måltiden kom det to andre kunder så vi var ikke alene lenger.
Er det noen som har besøkt stedet? Hva synes dere?
Ha en fin dag videre <3

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *