UnduLove

Categories Blogg

På mandag fikk vi en undulat som skulle være på ferie hjemme hos oss. Undulaten skal være på en midlertidig ferie hjemme hos oss. Dette er fordi han har vært slem mot de andre undulatene som vår nabo eier.

Vår undulat er fortsatt ikke fullstendig tam, men hun er ikke redd av mennesker og hopper ofte på skulderen min. Naboens undulat Hans er ikke tam. Vår undulat har vært ganske alene siden vi fikk henne, så det var vel like greit å ha en liten venn til. 

Da vi fikk Hans klatret undulaten våres Pitpit på buret og prøvde å være i samme høyde som han.  Begge var veldig stille, noe som jeg synes var merkelig. 

I går da jeg kom tilbake hjem så fant jeg ut at begge har vært på samme bur og lekt. Så søt, men jeg føler at Pitpit blir mindre tam når Hans er med. Så det jeg gjør er at jeg tar vår undulat med fingrene og venter til hun hopper på skulderen min for å vise Hans at det går fint. 

I går så klarte jeg å gjøre noe jeg synes var helt fantastisk. Jeg hadde Pitpit på skulderen, og omringet Hans med armene mine og sto helt stille. Etter noen få minutter så hoppet han på skulderen min. Han var rolig og stille, og det er så fantastisk! Jeg tok bilde selvfølgelig og sendte det til naboen våres som var også ganske glad. 

Er ikke de søte?



12 kommentarer

12 thoughts on “UnduLove

  1. GlamGirl: Jeg tror de må helst være to sammen, men vi fikk tips om å prøve å få en tam først før man kjøper en ny en. Ellers ville de ikke bli tam i det hele tatt.
    Ha en fortsatt fin dag <3

  2. så nydelige <3 Har to undulater selv en gutt og en jente! Er så koselig med undulater:) Gutten er veldig tam, jenta er bare tam når hun selv vil hehe 😀 kos deg masse natta sov godt drøm søtt!! <3

  3. sentrumjenta: Undulater er veldig koselig ja 😀 vår er i hvertfall håndtam, men ikke fullt tam. Hans er ikke tam 🙁 Ha en fin dag <3

  4. Hva er ‘akuratt’? Akebrett-ratt? AKKURAT, ja! 😉
    Tips: Gjør bildene her mindre, og dermed mer leservennlige…
    God natt.

  5. Inky: Hei, takk for tips. Det med bildene er fortsatt noe jeg prøver på, men de ser ikke estetisk ut når de er mindre. Den størrelsen jeg har nå gjør at de har samme bredde som teksten. Har du tips til riktig størresle så tar jeg de gjerne i mot.
    Ha en fin kveld

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *