BESTÅTT!

Categories Blogg

I dag bestemte jeg for å ta teoriprøven for klasse B. Jeg har bestått det tidligere, men den gikk ut på dato i fjor. Jeg skulle egentlig ta den for lengst, men har bare drøyet den  i frykt om at jeg skulle stryke.
Jeg har også kjøpt en sånn pakke på teoritentamen appen med beståttgaranti.  Jeg har bestått en prøve der,  resten stryk.  Sist gang jeg brukte den var 15.juki
I dag,  ja i dag bestemte jeg for å ta prøven. Jeg rakk det akkurat med 3 minutter før se skulle stenge.
Jeg var ikke klar,  tror jeg var ferdig med å svare spørsmålene etter 15minutter. Jeg gikk og så gjennom spørsmålene både på engelsk og på norsk de resterende minuttene. Da jeg hadde ingen annet å tilføye eller å endre så trykket jeg på avslutt!
Jeg var så glad da meldingen jeg fikk var bestått! Jeg besto med 5 feil!!!
Så nå gjenstår det å ta masse kjøretimer og bestå oppkjøringen 🙂
Ha en fin mandag <3

6 kommentarer

6 thoughts on “BESTÅTT!

  1. neida, bare kjør alt du kan hjemme med foreldre eller noen du kjenner som er gamle nok! Kjør masse, øv, øv!! Og følg med på trafikken når du sitter på med noen, tenk deg selv bak rattet og hva du ville gjort osv 😉
    Lykke till!!

  2. Trollblomst: Tusen takk 😀 Jeg har fått lappen i dag selv om det er med automatgir 😛 Bedre med automatgir enn ingenting. Jeg er det eneste hjemme som har lappen 😀

  3. Trollblomst: Fordi jeg har strøket på manuell flere ganger før og fordi jeg hadde 7 dager på meg :p siste kjøringen jeg hadde var i april 2014 :p

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *