London Tips

Categories Travels


Tenkte å dele litt tips hvis man skal til London 🙂 Jeg har vært der ofte, men som regel på dagsturer eller 4 dagers tur der.

♥ Ha Oyster card hvis du vet du skal reise mye. Mye billigere enn å kjøpe enkeltbilletter 🙂

♥ Første gang i London og skal på sightseeing? Da lønner det seg å kjøpe en London Pass. Man sparer mye penger hvis man skal inn i museer osv.

♥Ta med en reiseadapter for England. Stikkontakten der er ikke lik her i Norge.

♥Jeg anbefaler å laste ned appen MetrO dersom du ikke har oversikt over tuben. Den fungerer som Ruter App, den forteller deg hvilken linje du skal ta og hvor lang reisetid det tar og hvor mange bytter osv.

♥Jeg anbefaler å ikke ta tuben i rushtiden. For der står man virkelig som sild i tønne. Får ikke beveget armene en gang, nei uff.

♥Gå, det er mye fint å se i London når man går.

♥Går du mye? Ta på sko som er behagelig når man skal gå mye.

♥Har du ikke kart? Det går fint. De har kart rundt om kring i London som viser hvor du er og hvor lang tid det går fra ditt ståsted til et annet destinasjon.

♥Billig shopping? Dra til Primark, men anbefaler å dra dit tidlig da det ser mye ryddigere. Pleier som regel å være veldig rotete der.

♥Dra til en av parkene, de er virkelig fine.

♥Ta med kontanter når du er i London 🙂

♥ Husk at de er det motsatte når det gjelder trafikken. Glemt det? Det går fint, de minner deg om det i London 😀

♥ Ha det gøy i London 🙂

De er mine London tips. Det kan hende at jeg har glemt noe, men det kan jeg bare oppdatere senere 🙂 <3

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *