Premium Fylt Kokos

Categories Blogg

Å prøve ut nye ting synes jeg er så gøy, spesielt når det gjelder mat. Jeg liker å prøve nye matvarer selv om man vet ikke om man vil like det eller ikke.
Jeg var litt sugen på noe godt i går og oppdaget tilfeldigvis Premium Fylt Kokos.  Hvem er det som ikke liker kokos og sjokolade sammen?
Jeg er veldig glad i Bounty, men den er for søtt for meg at jeg blir alltid kvalm etter å ha spist den. Da synes jeg at det er greit å finne en erstatter til den.
Premium Fylt Kokos synes jeg er en bra ersatter. Det smaker faktisk ganske greit, men litt uvant siden jeg er vant til en alt for søt variant av sjokolade og kokos. Den er ikke så søtt siden det er av mørksjokolade og kokosen smaker ikke som om den er proppet med sukker. Jeg klarte faktisk å spise opp alt uten å bli kvalm. Haha
Veldig synd at det er søndag i dag, ellers hadde jeg dratt til Coop for å kjøpe flere. Kanskje bare en til siden det er litt dyrt synes jeg.
Ha en fin kveld <3

//Trying out new things is fun, specially when it comes to food. I love trying out new kinds of food even though there is a 50/50 chance of liking it.

I was craving for something good yesterday when I discovered Premium Fylt Kokos or Premium filled coconut. Who does not like chocolate and coconut together?

I like Bounty very much, but I find it way too sweet for me that I feel like throwing up after eating it. I think it is about time I find a replacement for Bounty.

Premium Fylt Kokos is a good candidate for a replacement. It actually tastes good, maybe a little bit weird since I am used to the variety of chocolate and coconut that is sweet. This chocolate is not too sweet because they use dark chocolate and the coconut is not filled with sugar. I managed to eat all of it without wanting to throw up afterwards. haha.

Had it not been Sunday and the stores were closed, I would’ve gone to Coop to buy some more. Okay, maybe just one since I found it to be expensive.

Have a nice day <3

6 kommentarer

6 thoughts on “Premium Fylt Kokos

  1. kjempe fin blogg! kos deg masse videre i sommer! 🙂 gjerne besøk bloggen min klem<3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *