Connoisseurs: sølvrenser

Categories Blogg

For noen dager siden så dro jeg til Bjørklunden. Jeg skulle bare på vindusshopping, men endte opp med en pose i hånden da jeg gikk ut.
Jeg kjøpte ikke smykke, da jeg ikke har behov for en.  Jeg kjøpte  en sølvrenser av merket Connoisseurs. Egentlig så burde jeg ha kjøpt en sølvrenser for lengst.  Jeg har en halskjede som jeg elsker som trengte virkelig en rens.  Den har blitt så mørk at jeg ikke turte å bruke den lenger i frykt om å ødelegge den, men ikke nå lenger.
Connoisseurs sølvrenser synes jeg er veldig enkelt å bruke og tar ikke så mye tid. Nedenfor er instruksene for å bruke denne
1. Drypp sølvet i ca 10sekunder i renseren
2. Rens sølvet i lunken vann
3. Tørk
Ser dere,  veldig enkelt å bruke og tar ikke så mye tid. Det jeg fikk informasjon om da jeg kjøpte dette var at dette skal kun brukes på sølv. Sølv med diamanter eller andre krystaller f.eks kan ikke brukes med denne. Ble ikke det mye finere etter rens? 😀

//A few days ago I went to Bjørklunden. I was only supposed to be window shopping but I came out with a plastic bag in hand. I did not buy any jewelries, because I have no use for them. I bought a silver jewellery cleaner by Connoisseurs. I have actually thought of buying one for a really long time now. I have a necklace which needed a rinse. It has become so dark that I have not dared wear it in years because I feared I would ruin it more. I need not fear anymore.

The Connoisseurs silver jewelry cleaner is actually very easy to use and does not take up much time. Below are the instructions for using it.
1. Dip the silver for about 10 seconds
2. Rinse the silver with lukewarm water
3. Dry
See? Very easy to use and does not take up time.The information I got when I bought it was to just silver on it, silver with diamonds or any other crystals are not to be used with this.
Didn’t it become a lot nicer with a rinse?

6 kommentarer

6 thoughts on “Connoisseurs: sølvrenser

  1. Så fin blogg du har! håper dagen blir super fin. kos deg masse i sommer.<3
    Kjempe fint blogg innlegg!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *