Ant-Man

Categories Film

Som nevnt på mitt forrige innlegg så dro jeg å så på Ant-Man i går. For å være helt ærlig så hadde jeg ikke så stor forventning for filmen, eller jeg trodde ikke at det skulle være bra. Ja jeg trodde ikke at filmen skulle være bra, men det var det. Jeg tror det har noe med at jeg kan ikke kunne se Paul Rudd som en actionhelt. Han er ikke som alle andre actionhelter kan jeg sikkert si. Han klarte Ant-Man ganske bra da. Evangeline Lily var også ganske bad-ass der. Greit med bad-ass actionkvinner, lurer på om hun kommer til å få sin egen film.

Nei, hva skal jeg si? Jeg visste jo aldri om Ant-Man før jeg så traileren før.Altså jeg visste aldri om at det fantes en Marvel superhero som het Ant-Man. Hvor kult er det ikke å kunne være så liten som en maur og like sterk også? Det er så kult!

Jeg synes i hvertfall at filmen var bra, litt komedie er det også der 🙂 Visste dere at det var faktisk Ant-Man som skapte Ultron? Han skurken på den nyeste Avengersfilmen? Kanskje ikke han Ant-Man vi ser på filmen nå, men han gamle.

 

#antman

4 kommentarer

4 thoughts on “Ant-Man

  1. Nei, det visste jeg ikke! Håper du får en herlig fredag!
    Hadde virkelig satt utrolig stor pris på om du hadde tittet innom vår blogg en tur, om du liker den legg gjerne igjen en kommentar!<3<3

  2. Sentrumjenta: Da anbefaler jeg deg å se den 😀 hehe så kult at du vet det. Fant det ut på torsdag, du skjønner typen er glad i bpde. Dc og Marvel comics. Forteller meg om historiene osv. Beklager sen svar, var for opptatt.. Håper du har en fin lørdag <33

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *