Dagen så langt

Categories Blogg

I dag dro jeg tidlig til Oslo fordi jeg skulle se på Ant-Man kl 13:15 på Colosseum. Filmen var bra,  det kan jeg snakke om mer om senere. Etter filmen dro vi først til Ultra for å kjøpe litt å spise.  Kjøpte is og jordbær for deretter dra til Frognerparken.  Etter noen minutter der dro vi til bussholdeplassen for å dra til trening.  Nå skal jeg trene og jeg er fortsatt støl.
Ha en fin dag 🙂

//Today I went early to Oslo because I was going to see Ant-Man at 1:15PM at Colosseum. The film was good, that I can talk about later on. After the movie, we went to Ultra to buy some things to eat. I bought ice cream and strawberries and then we headed to Frogner park. After a few minutes on the park we went to the bus stop headed to where we train. So now, I am going to train and I still do have muscle pains.

Have a nice day

9 kommentarer

9 thoughts on “Dagen så langt

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *