Støl

Categories Blogg

Resultaten av gårdagens trening følte jeg skikkelig støl da jeg skulle stå opp i dag morges. Kjente at det var utrolig vanskelig å stå opp fordi skulderen og ikke minst leggene mine var så støl. Jeg er så støl i skulderne at det er så vanskelig å løfte armene mine og ikke minst skifte klær. Det er heller ikke rart at jeg er så støl når jeg ikke har trent på en måned.

Så nå er jeg faktisk hjemme, har absolutt ingenting å gjøre siden jeg har hverken jobb eller trening 😛 Ha en fortsatt fin dag videre 😀


//The results of yesterdays workout was that it was so hard to get out of bed this morning. It was so hard to get up because my shoulders and my legs were sore from yesterdays training. It is so hard to lift up my arms and change clothes because of the shoulders. No wonder I am so sore, I haven’t trained in a month.

I am now at home without anything to do because I don’t have school or wor 😛 Have a nice day 😀

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Støl

  1. Emma Olsen: jeg synes det er utrolig deilig å bli støl selv 🙂 da vet man at man har trent, det er bare vanskelig å bevege seg ordentlig 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *