Etter trening

Categories Blogg

Dette er vel min andre treningsøkt på en måned! Skulle egentlig ha trening på lørdagen som var,  men jeg hadde besøk. Prioriteringer!
Jeg er helt sliten etter dagens treningsøkt, vi hadde brystøvelser i dag.  Mot slutten av økten var jeg så sliten at jeg ikke klarte å gjennomføre  øvelsene ordentlig. Da vi var endelig ferdig med treningen kunne jeg nesten ikke føle armene mine. De er fortsatt svake føler jeg at de bare henger når jeg går. Føler meg også svak mens jeg skriver nå.  Men det er faktisk utrolig deilig å trene igjen!
Siden jeg ikke har laget proteinbars måtte jeg finne noe annet å spise. Så jeg og typen bestemte oss for å dra til Chopsticks nede ved Oslo City for å spise.  Det er vel ett år siden jeg har vært her,  men de server en av de beste matene om du spør meg. Vanligvis bestiller jeg chopsuey,  men i dag bestillte jeg biff i peppersaus.  Den var god, men det var for sterk for meg.
Vi dro hver vår vei etter maten. I stedet for å gå rett til Oslo S for å ta buss til Lysaker så stoppet jeg og hjalp en kinesisk familie. Jeg hjalp dem med å kjøpe billetter til banen og hvilken bane de skulle ta som var raskest til Nydalen. De så veldig takknemlig ut da 🙂 Føler meg litt glad for å hjelpe andre også 🙂
Nå sitter jeg på bussen på vei til Asker. Gleder meg til å dra hjem og hvile.
Ha en fin kveld videre 🙂

6 kommentarer

6 thoughts on “Etter trening

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *